maanantai 5. elokuuta 2013

love is forever from me to you

Valmistautukaamme kohtaamaan Suomen uusimman huippumallin, Miljan! kummityttöni kultaisimman. tämän lapsen nauru on kuin heleä kesä-aamu ilman huolta ja hymy ovat ne aamukasteen kirkkaat pisarat. haluat vain nauraa mukana ja katsella siinä. näin käy kun tämän lapsen kohtaat. sydän täyttyy onnesta ja riemun hetkiltä ei väistytä. pikku pirppis jolla oli niin hirveesti asiaa ja juttuja kerrottavana ja kummitäti tietenki vielä opetti hulluja ruokatottumuksia(porkkanalätyt ja kermaviili,namnam!). kokoajan nostettiin lautasta ylös ja apuviittomien kanssa näytettiin että : ''LISÄÄ!''
vilkas,toimelias,sydämellinen ja hömppä pikkunen, voiko ihanempaa enää löytää?

Hei kummitäti vähäkö sä oot naurettava ku kuvaat mua ruokapöydäs!
 huomaskoha mamma että mä pöllin nää crocsit..mitä luulet?
 piti kieltäki vähän välillä näyttää ku kokoajan vaan räpsitään kuvia..
 nojoo poseerataan sit!
 pakko hei testaa näitä sun converseja vaiks ne onki pari kokoo liia isot!
 ja äiti kutitteli sitte vielä niin paljo että kokoajan piti vaan nauraa!


rakkauspakkaus minun! <3

torstai 1. elokuuta 2013

Summer wine and summer time

Rakastan sitä kuinka voi pyöräillä ilman kenkiä illan hämärtyessä salaa ja sitä kuinka tuuli tuivertaa tukassa. Rakastan myös sitä että mä voin vain istua tässä mun pannareiden,jätskin,viinirypäleiden ja valkkarin kanssa,saavuttaen keskitasapainossa olevan mielenrauhan. Olen myös onnellinen,sillä pikkusiskon joukkue voitti koko Wasa Footboll Cupin kuukausi sitten ja huomenna ne kiitää taas Lahteen. En uskonut että saattaisinkin olla näin huoleton, mutta tämä on ihanaa! pelkään silti että hullaannun siitä liiaksi, mutta huomisen murheet ei saa vaikuttaa tässä päivässä. Vaikkakin välillä salaa mieleen hiipuu isolla kädellä ajatuksia jotka eivät ole niinkään miellyttäviä. Mä myös rakastan mun ruskeatukkaista ystävää joka toi mulle lahjaksi ekologista suklaata (jonka unohdin niille) ja käsikorun Uumajasta. Mä oon myös onnellinen että kaksi vuotta tuli täyteen yhden hullunkurisen kanssa.Teksti on supersekavaa enkä ole vielä edes lukenut paljoa ylioppilas-kirjotuksiin. p.s. haluan reilaamaan. Kuvat ovat monen viikon takaisia otoksia mm. ulkoilmafestari hippiknikistä ja muusta epämääräisestä,pahoitteluni sillä kamera on taas kunnossa!





vuoden vanha kuva! hih

sokea nörtti lopettelemassa bloggailua yömyöhällä,tsau!