Luistelen tien peilijäällä vastuuta pakoon, joka on jo liiankin ominainen luonteenpiirre minulle. Tosin suoriuduin sittenkin musiikkiopiston tolppa tason teknisestä osuudesta ihan kiitettävästi vaikka odotin täysin muuta. Värjäsin myös hiukset ja totta puhuen hetkellisesti näytän satanistilta, mutta ehkäpä tämä tästä tasoittuu ajan myötä. Niin ja sekin, että ollappa sitä nyt sitten sisustusmuotitietoinen ja tehdä itse kaikkea mukavaa, vaikka kädelliset taitoni rajoittuvatkin lumihiutaleiden leikkuuseen a4 kokoisesta valkoisesta paperista (nimimerkillä kutonut lahjaksi villasukkia(-aa) vain vaivaiset 3vuotta). Ideoita ja inspiraatioita löytyisi,mutta toteutus jää aina ajatuksen tasolle. Ehkä sitten toivottavasti opin/opettelen kun asun omassa kodissa, joka toivottavasti tapahtuisi myös mahdollisimman pian. Toisaalta mitäpä minä valitan, on asiat huonomminkin.
Toivottavasti sielä maailman toisella puolen asiat ovat kohta hyvin.
Toivottavasti sielä maailman toisella puolen asiat ovat kohta hyvin.