lauantai 27. heinäkuuta 2013

En tahdo kuuta taivaalta kun kerran vuoteen enää. Paikka se on tämäkin.

Sata kuvaa kamerassa mutta kamera sekaisin,joten kun se on taas toimintakykyinen tulee oikein kuvapläjäys! kesä on vihdoin tullut ja mä sainkin heti korvatulehduksen, mutta tänään loppui antibiootit ja lähdin nauttimaan aurinkoisesta kesäsäästä ja maailman ihanimman kummitytsyn hymystä! koulu alkaakin kahden viikon päästä mutta kaksi viikkoa vielä. nyt ei teksti suju,antakoon siis tämän huonolaatuisen kuvan puhutella teitä haluamallanne tavalla. jee kesä!
 mulla oli jotain muutakin. ainiin lähden siskon kanssa weekend-festivaaleille,wuhuu! quality time and quality artists with sis! niistä festarivaatekriiseistä sitten lisää. p.s. kuunnelkaa anna puuta,se tekee hyvän mielen.

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Mustana,maidolla,kylmänä,kuumana



















Turistit kävivät Oulussa ja tuli otettua naurettavan vähän kuvia,mutta se suvun näkeminen oli se tärkein. ''miks sun pitää nyt laittaa toi kuva missä on vielä noi pitemmät hiukset,kiva..'' näin mulle huudetaan just nyt olan takaa. Oulusta löytää nähtävästi naurettavan hyviä ja halpoja kirppari-ostoksia mm. vanhus kamera hintaan viisi euroa ja paremmalle osapuolelle kalliimmasta kaupasta kivan paidan ja lippiksen. niin ja nyt nämä hupaisat kiharat sateen jälkeen juoksentelevat mun olkapäitä pitkin. Vaasassa ei ole enään kesä ja se ärsyttää hiuksenhienosti,mutta joskus on viisasta olla surematta turhia. matkakuume on miljoonassa mutta tili näyttää tyhjältä,epäreilua! ehkä ensi vuosi tuo tullessaan matkan jonnekkin kauas missä ihmiset ovat mukavia ja siellä tervehtivät sua liikennevaloissa. jonnekkin sinne missä aurinko roikkuu taivaalla pitkään ja illan tullen on vielä mukavan lämpöistä. jonnekkin sinne missä ihmiset tanssivat kaduilla ja nauttivat elämästä. jonnekkin sinne mä kaipaan. mutta nyt savanni nukahtaa aamuyön kylmyyteen.

tiistai 16. heinäkuuta 2013

Katujazzia ja elävää kuvaa





 ''psykedeelistä 70-luvun musiikkia'' ja The Internship, käykää katsomassa se. naurulta ei säästytty eikä kotitekoiselta omenapiirakalta. Scandinavian music group ja teekupit, näillä me mennään ilman murheita. ruoho nousee maasta varoen ja me ollaan rauhallisia tämmösinä. ollaan niinkuin ei ketään eikä meitä kiinnosta Lissabon hirveästikkään. Italiaan on kyllä ikävä. Tää on ystävä jota mä tarvitsen aina enkä vaan silloin kun sormet on ovensaranoiden välissä. Maailma nukahtaa pian, mutta me mitä todennäköisimmin valvomme. rakastin tätä päivää.

torstai 4. heinäkuuta 2013

The mascara running down her little Bambi eyes

 
Lana Del Rey i'm in love with you. hassua miten ihminen osaa laulaa mun elämästä jotenkin näin hyvin. toinen samanlainen tyyppi on John Mayer jota palvon. sen miehen musiikki,tunne-elämän hulluus ja niistä lyriikoiden muodostus on jotain niin upeeta etten voi käsittää normaalijärjellä. mutta Lana siksi koska se on jossain määrin uutukainen ihastus! sillä on persoonallinen ja puhtaan mystinen ääni,josta tulee väkisinkin mieleen satiini(?), mutta semmonen pehmonen ja glamorous. tällä naisella on myös upee tyyli,semmonen räiskyvä ja naisellinen.  myönnän etten ensikerralla mitenkään maksimaalisesti pitänyt lanasta mutta nyt kun oon tutustunut paremmin niin oon ihan timantit silmissä ja i'm feeling alive!





pure love

maanantai 1. heinäkuuta 2013

Sunday school and feathers for you

hullunkurinen pyhäkoululainen,jonka levikset(okei äidin) on revenny jo kauan ennen sini sabotagea. hiukan hävettää etten sitä juhannuspostausta ole tehnyt,mutta sitten kun voin oikeesti istua alas ja valita niistä kuvista niin sitten. tää päivä oli hauska, koska eräs koiranpentu pissasi carlingsin lattialle ja se koiranpentu oli meidän seuralainen. onneks se oli niin sulonen ettei koitunut sanktioita! vaasan keskustassa oli/on koko kesän ruokamarkkinat ja ne oli kivat,vaikkakin sielä myytiin vain ylihinnoiteltua pizzaa, herkkuja ja juustoja. joten pointsit Vaasalle kun täällä kerrankin tapahtuu ja tapaa ihmisiä muuallakin kun ruokakaupan jonossa!
FUN!




 onneks mä olen normaali



 ainaku sä puhut sitä etelää,se saa mun levikset...
 REPEEMÄÄN!!


kesän haaste; soittaa kitaraa paremmin.
ciao!