torstai 20. kesäkuuta 2013

too much food

Varoitus! postaus sisältää suuren määrän ruokakuvia..
Ulkogrillailu vaihtuikin sisällä keitosten valmisteluun,sillä sade oli tuhatta ja miljoonaa. Porukka oli Emmi,Julia+ pojat, eli tytöistä kaikki perui. Siltikin valmistettiin upee ateria,katsottiin Frendejä(mikä on muuten maailmankaikkeuden paras TV-sarja) ja rentoiltiin huolella. Juotiin teetä 8dl kupeista, nautittiin Disney-klassikko Peter Panista ja aina yhtä upeesta Henkien Kätkemä-leffasta. Taikatemppujaki sai ihastella, ne on niin siistejä! Jokunen origami taidettiin myös vääntää ja vedetki vuoti jossain vaiheessa silmäkulmista vesiputouksen lailla,koska meinattiin tukehtua nauruun. Eli toisin sanoen aivan törkeen upee päivä, ei voi muutakun hymyillä ja kiittää!
 miten tää näyttää niin vähältä?!






taivas laskeutunu maan päälle

 poikien makkarapekoni-gourmee...


mybestfriend




paras kirja ikinä

iltapala vielä nassuun,vaikka ruokaa onki jo syöty aivan liiaks!

Huominen kulkeekin sitte toivottavasti lämpöisen sään merkeissä mökillä ja kavereiden kanssa illanvietossa.
Rauhallista Juhannusta!
p.s. MÄ HALUAN JO TATUOINNIN

keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

It's not just where you lay your head, it's not just where you make your bed

Kukkuu ja hellurei!
Tää päivä sujui aikalailla lennossa. Ei mitään tiettyjä suunnitelmia vaan ihan spontaanisti lähin joka paikasta liikkumaan, i love it! Kaikki semmonen huolettomuus on ihan mahtavaa. Harmi vaan että oma kamera tuli käyttöön vasta illasta (koska en osaa enää ottaa sitä mukaan), joten kuvasaldo on vieläkin aika heikkoa,mutta huomisella saatte lisää kuvamateriaalia Julian kamerasta, kunhan saan ne kuvat omalle koneelle. Päivällä istuskeltiin meidän tämän kesän isos-porukalla rannassa ja nautittiin kesäsäästä nauruvolumet miljoonassa ja suunniteltiin huomista grilli-iltaa,jota odotan tosi kovaa,vaikka onkin luvattu kaatosadetta..Tykkään niin paljon tollasista rennoista illanistujaisista, joissa on hyvää seuraa, ruokaa ja musiikkia! Illemmalla lonkkaroinki sitte mun kaverin studiolle miettimään vähän yhtä biisiä ja siitä tulee huikee (nää tyypit rupee hei pian pitämään videoblogia joten kuulolla) ja nyt istunki tässä ruudun ääressä appelsiinisuklaan kera.

toi huulipuna jonka ajattelin jäävä kaappiin ikuisesti onki nyt hyvässä käytössä ton uuden kaulahuivin kanssa,jee!
mun siskon upeet silmät pitkine ripsineen. rakastan silmiä, koska silmät ovat sielun peili. tää muokkaus siksi,koska rakastan radikaalia menoa niin muokkauksissa kun vaatetyyleissäkin, mutta tietenkin hyvän maun rajoissa.

Eilen kävin kuluttamassa alennusmyynneissä pikkasen rahaa ja löysin aivan superihanan kaulahuivin(4,95e) ja chillit korvikset(1,50e) Bikbokista ja kivat aurinkolasit H&M:ltä(3e). Kaikille niille jotka eivät vielä tiedä niin mä olen yksi alennushaukka ja kirpparipirkko,en melkein ikinä maksa täyttä hintaa muista kuin farkuista tai hyvistä kengistä. Muutenkin kierrätys kannattaa ja rakastan vanhoja esineitä, niin kirpparit on mulle puhdas taivas!

lempparikengät jotka ostin kirpparilta 2e joskus parikuukautta sitten



 salainen haave; oon halunnut hiljaa omassa mielessäni floristiksi,koska rakastan kukkia! nää kukat on mun mummin takapihalta ja ne on kasvanu siellä koko mun elämäni ajan. kukissa hienointa on se, että ne lähtee pienen pienestä siemenestä ja niistä kasvaa jotakin aivan käsittämättömän kaunista ja sievää.

 syreeni on mun lempikukka. sitä kasvaa melkein kaikkialla eikä se ole mitenkään ihmeellinen ihmisille,mutta se tuoksuu aivan käsittämättömän hyvältä ja kun sitä katsoo tarkemmin niin siitä huomaa upeita yksityiskohtia joihin ei ohikulkiessa kiinnitäis välttämättä huomiota!


Mun juhannus kuluu mökkeillessä mun isovanhempien ja siskon kanssa ja sitten illalla luultavasti kaveriporukalla mennään grillailemaan. Maanantaina alkaakin sitte työt, mikä tarkoittaa sitä, että joka päivä työn touhussa kello 07:30-16:00. Unirytmi pitäiskin saada uuteen uskoon(terveisin tyttö joka bloggaa klo 4:25..)
Tähän onki sitte luultavasti hyvä lopettaa, unia!

sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Fresh start!

 Uusi blogi, uudet kujeet!


ajattelin ruveta pitämään tälläistä kesäesa-blogia,eli ideana olisi ihan normaalin blogin idea;
-ajatuksia
-asukuvia
-päivän hääräilyjä
tää kaikki tapahtuu siis ilman minkäänlaisia upeus html-koodailuja tai muita mukavuuksia,sillä tässä istuu tietokoneiden anti-ihme.

Teen tämän koska musta on tullut laiskimus kameran ja kuvailemisen suhteen.. Nyt on aika ottaa itseensä niskasta kiinni ja pitää superhauska kuvantäyteinen KESÄ, vaikka se abi-vuosi(miten tää aika meni näin nopeeta?!) alkaakin ja pitäis jo kovaa vauhtia lukea niihin kirjotuksiin!


näillä siis mennään ja kattellaan kuinka tämä lähtee käyntiin!