sunnuntai 15. joulukuuta 2013

kesä on kaikilla, myös ylpeytensä menettäneillä

miten tää biisi puhutteleekaan näin? varsinkin silloin kun olet odottanut vahingossa hissiä noin 5 minuuttia vain tajutaksesi kaksi asiaa. Unohduit musiikkiin ja hissi on rikki. Mä tahtoisin paksut hiukset ja askartelutaidot, mutta kumpikaan tuskin tulee toteutumaan.
''kaiken kauneus lyö hetken ällikällä''