torstai 20. kesäkuuta 2013

too much food

Varoitus! postaus sisältää suuren määrän ruokakuvia..
Ulkogrillailu vaihtuikin sisällä keitosten valmisteluun,sillä sade oli tuhatta ja miljoonaa. Porukka oli Emmi,Julia+ pojat, eli tytöistä kaikki perui. Siltikin valmistettiin upee ateria,katsottiin Frendejä(mikä on muuten maailmankaikkeuden paras TV-sarja) ja rentoiltiin huolella. Juotiin teetä 8dl kupeista, nautittiin Disney-klassikko Peter Panista ja aina yhtä upeesta Henkien Kätkemä-leffasta. Taikatemppujaki sai ihastella, ne on niin siistejä! Jokunen origami taidettiin myös vääntää ja vedetki vuoti jossain vaiheessa silmäkulmista vesiputouksen lailla,koska meinattiin tukehtua nauruun. Eli toisin sanoen aivan törkeen upee päivä, ei voi muutakun hymyillä ja kiittää!
 miten tää näyttää niin vähältä?!






taivas laskeutunu maan päälle

 poikien makkarapekoni-gourmee...


mybestfriend




paras kirja ikinä

iltapala vielä nassuun,vaikka ruokaa onki jo syöty aivan liiaks!

Huominen kulkeekin sitte toivottavasti lämpöisen sään merkeissä mökillä ja kavereiden kanssa illanvietossa.
Rauhallista Juhannusta!
p.s. MÄ HALUAN JO TATUOINNIN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti