Varoitus! postaus sisältää suuren määrän ruokakuvia..
Ulkogrillailu vaihtuikin sisällä keitosten valmisteluun,sillä sade oli tuhatta ja miljoonaa. Porukka oli Emmi,Julia+ pojat, eli tytöistä kaikki perui. Siltikin valmistettiin upee ateria,katsottiin Frendejä(mikä on muuten maailmankaikkeuden paras TV-sarja) ja rentoiltiin huolella. Juotiin teetä 8dl kupeista, nautittiin Disney-klassikko Peter Panista ja aina yhtä upeesta Henkien Kätkemä-leffasta. Taikatemppujaki sai ihastella, ne on niin siistejä! Jokunen origami taidettiin myös vääntää ja vedetki vuoti jossain vaiheessa silmäkulmista vesiputouksen lailla,koska meinattiin tukehtua nauruun. Eli toisin sanoen aivan törkeen upee päivä, ei voi muutakun hymyillä ja kiittää!
miten tää näyttää niin vähältä?!
taivas laskeutunu maan päälle
poikien makkarapekoni-gourmee...
mybestfriend
paras kirja ikinä
iltapala vielä nassuun,vaikka ruokaa onki jo syöty aivan liiaks!
Huominen kulkeekin sitte toivottavasti lämpöisen sään merkeissä mökillä ja kavereiden kanssa illanvietossa.
Rauhallista Juhannusta!
p.s. MÄ HALUAN JO TATUOINNIN
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti