Uusi blogi, uudet kujeet!

ajattelin ruveta pitämään tälläistä kesäesa-blogia,eli ideana olisi ihan normaalin blogin idea;
-ajatuksia
-asukuvia
-päivän hääräilyjä
tää kaikki tapahtuu siis ilman minkäänlaisia upeus html-koodailuja tai muita mukavuuksia,sillä tässä istuu tietokoneiden anti-ihme.
Teen tämän koska musta on tullut laiskimus kameran ja kuvailemisen suhteen.. Nyt on aika ottaa itseensä niskasta kiinni ja pitää superhauska kuvantäyteinen KESÄ, vaikka se abi-vuosi(miten tää aika meni näin nopeeta?!) alkaakin ja pitäis jo kovaa vauhtia lukea niihin kirjotuksiin!
näillä siis mennään ja kattellaan kuinka tämä lähtee käyntiin!
Jeejee uus blogi (: you can do this ! I believe in you x'P mun odotukset on korkeella !!
VastaaPoistahahaha have a little faith in me :D joo nyt yritän..kovasti!
VastaaPoista