maanantai 1. heinäkuuta 2013

Sunday school and feathers for you

hullunkurinen pyhäkoululainen,jonka levikset(okei äidin) on revenny jo kauan ennen sini sabotagea. hiukan hävettää etten sitä juhannuspostausta ole tehnyt,mutta sitten kun voin oikeesti istua alas ja valita niistä kuvista niin sitten. tää päivä oli hauska, koska eräs koiranpentu pissasi carlingsin lattialle ja se koiranpentu oli meidän seuralainen. onneks se oli niin sulonen ettei koitunut sanktioita! vaasan keskustassa oli/on koko kesän ruokamarkkinat ja ne oli kivat,vaikkakin sielä myytiin vain ylihinnoiteltua pizzaa, herkkuja ja juustoja. joten pointsit Vaasalle kun täällä kerrankin tapahtuu ja tapaa ihmisiä muuallakin kun ruokakaupan jonossa!
FUN!




 onneks mä olen normaali



 ainaku sä puhut sitä etelää,se saa mun levikset...
 REPEEMÄÄN!!


kesän haaste; soittaa kitaraa paremmin.
ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti