lauantai 27. heinäkuuta 2013

En tahdo kuuta taivaalta kun kerran vuoteen enää. Paikka se on tämäkin.

Sata kuvaa kamerassa mutta kamera sekaisin,joten kun se on taas toimintakykyinen tulee oikein kuvapläjäys! kesä on vihdoin tullut ja mä sainkin heti korvatulehduksen, mutta tänään loppui antibiootit ja lähdin nauttimaan aurinkoisesta kesäsäästä ja maailman ihanimman kummitytsyn hymystä! koulu alkaakin kahden viikon päästä mutta kaksi viikkoa vielä. nyt ei teksti suju,antakoon siis tämän huonolaatuisen kuvan puhutella teitä haluamallanne tavalla. jee kesä!
 mulla oli jotain muutakin. ainiin lähden siskon kanssa weekend-festivaaleille,wuhuu! quality time and quality artists with sis! niistä festarivaatekriiseistä sitten lisää. p.s. kuunnelkaa anna puuta,se tekee hyvän mielen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti