keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Mustana,maidolla,kylmänä,kuumana



















Turistit kävivät Oulussa ja tuli otettua naurettavan vähän kuvia,mutta se suvun näkeminen oli se tärkein. ''miks sun pitää nyt laittaa toi kuva missä on vielä noi pitemmät hiukset,kiva..'' näin mulle huudetaan just nyt olan takaa. Oulusta löytää nähtävästi naurettavan hyviä ja halpoja kirppari-ostoksia mm. vanhus kamera hintaan viisi euroa ja paremmalle osapuolelle kalliimmasta kaupasta kivan paidan ja lippiksen. niin ja nyt nämä hupaisat kiharat sateen jälkeen juoksentelevat mun olkapäitä pitkin. Vaasassa ei ole enään kesä ja se ärsyttää hiuksenhienosti,mutta joskus on viisasta olla surematta turhia. matkakuume on miljoonassa mutta tili näyttää tyhjältä,epäreilua! ehkä ensi vuosi tuo tullessaan matkan jonnekkin kauas missä ihmiset ovat mukavia ja siellä tervehtivät sua liikennevaloissa. jonnekkin sinne missä aurinko roikkuu taivaalla pitkään ja illan tullen on vielä mukavan lämpöistä. jonnekkin sinne missä ihmiset tanssivat kaduilla ja nauttivat elämästä. jonnekkin sinne mä kaipaan. mutta nyt savanni nukahtaa aamuyön kylmyyteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti