torstai 4. heinäkuuta 2013

The mascara running down her little Bambi eyes

 
Lana Del Rey i'm in love with you. hassua miten ihminen osaa laulaa mun elämästä jotenkin näin hyvin. toinen samanlainen tyyppi on John Mayer jota palvon. sen miehen musiikki,tunne-elämän hulluus ja niistä lyriikoiden muodostus on jotain niin upeeta etten voi käsittää normaalijärjellä. mutta Lana siksi koska se on jossain määrin uutukainen ihastus! sillä on persoonallinen ja puhtaan mystinen ääni,josta tulee väkisinkin mieleen satiini(?), mutta semmonen pehmonen ja glamorous. tällä naisella on myös upee tyyli,semmonen räiskyvä ja naisellinen.  myönnän etten ensikerralla mitenkään maksimaalisesti pitänyt lanasta mutta nyt kun oon tutustunut paremmin niin oon ihan timantit silmissä ja i'm feeling alive!





pure love

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti